Ürünlerin Google’da Yıldızlı Bir Şekilde Çıkması

Ürünlerin Google’da Yıldızlı Bir Şekilde Çıkması

 

Neticaret Google Görünüm

İnternette herhangi bir ürün araması yaptığınızda, bazı sonuçların yıldızlı bir şekilde listelendiğini görebilirsiniz. Hemen sayfa açıklamasının başında kullanıcı oy ortalamasına göre yıldızların turuncu ya da farklı renkler aldığına mutlaka dikkat etmişsinizdir. Peki, sitelerin arama sonuçları Google’da nasıl yıldızlı bir şekilde çıkıyor ?

 

Google’da Nasıl Yıldızlı Çıkılıyor ?

E-ticaret siteniz için kullanmakta olduğunuz yazılımın özel olarak yapılandırılması gerekiyor. Yapılandırma çalışmaları shema.org tarafından tanımlanan  kodlar aracılığı ile geliştiriliyor. Structured Data yani Yapısal Veri çalışmalarının e-ticaret yazılımınıza tanımlanmış olması gerekiyor. Gerekli kod tanımlamaları yapıldığında, e-ticaret sitenizde satışa sunduğunuz ürünler için bir yıldızlı oylama alanı çıkıyor. Bu alanlarda müşterileriniz doğal olarak ürünleriniz ile ilgili oylamalar yapıyor. Google’un botları ise sitenizi ziyaret ettiğinde oylama sayısını ve ortalamalarını görüyor ve kendi dizininde yıldızlı bir şekilde çıkmasını sağlıyor.

Yapılandırılmış Veri Test Aracı

E-ticaret sitenizin Google’da yıldızlı arama sonuçları ile listelenmesini istiyorsanız eğer yapılandırılmış veri test aracından geçmeniz gerekir. Dilerseniz kullanılan kodu yazarak, dilerseniz de direk ürün URL’si yazarak yapılandırılmış veri testinden geçip geçemeyeceğinizi öğrenebilirsiniz. https://developers.google.com/structured-data/testing-tool/ adresine giriş yapınız. Ardından URL’yi getir alanına tıklayınız ve ürün linkinizi bu alana yazınız. Getir ve Doğrula butonuna tıklayınız. Ekranın sağ tarafında sonuçlar listelenecektir. Bu sonuçların arasında aggregateRating alanının  sorunsuz bir şekilde çalışıyor olması, Google arama sonuçlarında yıldızlı bir şekilde çıkmanızı sağlayacaktır.

Neticaret Gold Google görünüm ayarları

Neticaret GOLD E-ticaret Yazılım Paketi

Eçözüm Bilgi Teknolojileri A.Ş. yazılım ve e-ticaret uzmanları tarafından geliştirilen Neticaret GOLD paketi yapılandırılmış veri test aracına göre geliştirilmiştir. Kullanılan bütün kodlar tamamı sorunsuz olarak çalışmaktadır. Sadece yıldız alanı değil aynı zamanda resim, isim, açıklama, fiyat ve diğer bütün alanlar yapılandırılmış veri test aracına uygun olarak dizayn edilmiştir. Bu sayede satışa sunmuş olduğunuz ürünlerde oylama (yıldız) alanı açık ise ve kullanıcılar tarafından oylamalar yapılırsa, arama sonuçlarında yıldızlı bir şekilde çıkma imkanınız bulunmaktadır.

Neticaret GOLD paketleri hakkında daha detaylı bilgi sahibi olabilmek için 0 212 256 60 00‘ı arayabilir ya da ücretsiz demo talebi gönderebilirsiniz.

Google’da Yıldızlı Çıkmanın Avantajları Nelerdir ?

Google arama sonuçlarında yıldızlı çıkarma yaparken turuncu renk kullanmakta. Bunu yapmasının en büyük sebebi ise arama yapan kullanıcılar tarafından dikkatin çekilmesi. Yapılan araştırmalara göre ilk 5 sıra içerisinde, yıldızlı sonuç 5. sırada dahi olsa en fazla tıklanma oranına sahip oluyor. Özellikle yıldız ve oy sayısı fazla olan ürünler direk olarak tercih ediliyor. Bu durumda da e-ticaret sitelerine gelen kullanıcı sayısı ve buna paralel olarak satış oranlarında da artışlar gözleniyor.

YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ

Yorumunuz 24 saat içerisinde incelenmektedir.

ÜCRETSİZ BİLGİ TALEBİ

E-ticaret uzmanlarımızın sizi aramasını isterseniz

BİLGİ TALEBİ
SON YAZILAR

© Copyright 2016 Neticaret bir Eçözüm Bilgi Teknolojileri A.Ş. markasıdır.