Neticaret'in üreticisi Eçözüm Bilgi Teknolojileri A.Ş. Visa Avrupa ‘ya kayıtlı tescilli temsilcidir.
Konteyner Taşımacılığı Online Ödeme Sistemi Konteyner Taşımacılığı Online Ödeme Sistemi

Konteyner taşımacılığı, farklı konteyner ürünleri ile birlikte kara, hava ve deniz yolu ile birlikte yapılmakta olan taşımacılığa verilen isimdir. Uluslararası ve yurt içi yapılabilen konteyner taşımacılığında konteynerler trenlere, uçaklara, gemilere ve kara yolu taşımasına uygun olarak dizayn edilmiş araçlarla taşınmaktadır.

Türkiye'de konteyner taşımacılığı hizmeti veren bir çok firma bulunmaktadır. Bu firmalar yut içi ve yurt dışı kargolama hizmetlerinde navlun talebi almaktadırlar. Navlun demek kullanılacak ya da kiralanacak olan konteyner hakkında firmaya bilgi verebilmek içindir. Navlun talepte yükleme yeri, yükleme limanı, varış limanı, varış yeri, mal cinsi, beher ağırlık, ekipman türü gibi bilgiler alınmaktadır. Bu bilgiler sayesinde firma taşıma yapmak isteyen kişi ya da kurum ile iletişime geçmekte ve tahsilatını belirlemiş olduğu yöntemlerle yapmaktadır.

Konteyner Taşımacılığı Online Ödeme Sistemi


Konteyner taşımacılığı yapan firmalar maalesef hala eski tahsilat yöntemlerini kullanmaktadırlar. Tahsilat yaparken banka hesaplarına havale/eft, firmaya gelerek ödeme alma, çek ile tahsilat ya da yerinde tahsilat yöntemleri kullanılmaktadır. Halbuki bütün bu klasik tahsilat yöntemlerinin yerini e-tahsilat sistemleri almıştır. Nedir e-tahsilat sistemleri ?

konteyner-odeme

E-tahsilat Sistemleri

İnternette tahsilat yapılabilmesi için Eçözüm Bilgi Teknolojileri A.Ş. tarafından 2007 yılından beri geliştirilen elektronik tahsilat sistemine e-tahsilat sistemleri adı verilir. Klasik tahsilat yöntemlerinin aksine ileri teknoloji bir tahsilat sistemidir. Konteyner kiralamak isteyenler, ödemelerini firmanın online ödeme sayfası (e-tahsilat sayfası) üzerinden gerçekleştirebilmektedirler. Üstelik bu ödemeyi akıllı cep telefonları, tablet bilgisayarları ve internete bağlanabilen bütün cihazlar üzerinden gerçekleştirebilirler.

Online Tahsilat Sistemi İşlevi

Konteyner firması için bir tahsilat sayfası açılır. Birbirinden değerli 1000'in üzerinde referans firmaya göz atabilmek için REFERANSLAR sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Açılan e-tahsilat sitesine bankalardan alınan sanal pos kurulumları yapılmaktadır. Sanal pos kullanılmakta olan fiziksel posların internet tabanlı modelleridir. Sanal pos kurulumları yapıldıktan sonra açılan tahsilat sitesi üzerinden online kredi kartı tahsilatı yapmaya başlanabilir. Uzakta olan müşterileriniz, firmanıza gelmelerine ve aşırı zaman ve iş gücü harcanmasına sebep olan tahsilat yöntemlerine kullanmalarına gerek kalmadan bir kaç saniye içerisinde online ödeme yapabilmektedirler.

E-tahsilat Sistemlerinin Fonksiyonları

Konteyner taşımacılığı hizmeti almak isteyenler ödemelerini kredi kartları aracılığı ile tek çekim ya da taksitli olarak gerçekleştirebilmektedirler. Firmanız müşterilerinden aynı zamanda SMS ve E-mail ile tahsilat yapabilmektedirler. Yani ödeme yapmak isteyen müşteriye SMS gönderimi yaparak direk olarak cep telefonu üzerinden, e-mail gönderimi yaparak da direk olarak bilgisayar üzerinden ödeme yapma ayrıcalığı sunulabilmektedir.

Yapılan ödemelerde bir sorun yaşandığında saatlerce banka, telefon, faks ve benzeri aşırı iş gücü ve zaman kaybına sebep olan olayları firma yaşamaması için online olarak iptal ve iade  işlemleri gerçekleştirilebilir. Bununla birlikte e-tahsilat sisteminin belki de en önemli özelliği olarak sayılabilen erp entegrasyonu sayesinde, yapılan her ödeme online ve otomatik olarak muhasebe programınıza işlenmektedir. Yani ekstra bir iş ve işleme işleminin yapılmasına gerek yoktur. Müşterilerinizin e-posta adreslerine ödmee yapıldıktan sonra ödeme bilgileri anlık olarak gönderilir. Bununla birlikte sizlerde bu maili alabilirsiniz. Kullanıcı paneli üzerinden ise ödeme ekstrelerine ulaşılabilir.

Yönetim Paneli Özellikleri

Konteyner firmanız için açılan özel tahsilat sayfasının yanı sıra bir de yönetim paneli kurulmaktadır. Yönetim paneli aracılığı ile yapılan her ödemenin anlık olarak takibi yapılabilmektedir. Aynı zamanda günlük, saatlik, haftalık ve belirlenen zaman aralıklarına özel olarak aramalar yapılabilmektedir. Alınan her ödemenin grafiksel raporlama işlemleri takip edilebilir. Dinamik ödeme sayfaları oluşturulabildiği gibi üyeliksiz tahsilat yapılabilir. Bayiler mevcut ise bayi-alt bayi tahsilat sistemi özelliği sayesinde bayilerin de bu sistemi kullanmasını sağlayabilirsiniz.

E-tahsilat sistemleri hakkında daha detaylı bilgi sahibi olabilmek için Ücretsiz Demo Talebi gönderebilir ve e-tahsilat uzmanlarının sizlerle iletişime geçmesini sağlayarak online tahsilat sistemini canlı bir şekilde inceleyebilirsiniz.

E-ticaret (Elektronik Ticaret) Sistemleri

Eçözüm Bilgi Teknolojileri A.Ş. e-tahsilat sistemlerinin yanı sıra 2001 yılından beri e-ticaret sistemleri geliştirmektedir. Neticaret e-ticaret paketleri ile birlikte anahtar teslim bir şekilde online satış siteniz açılır ve aynı gün içerisinde kendi sanal mağazanız üzerinden satış yapabilirsiniz. Neticaret e-ticaret paketleri hakkında detaylı bilgi alabilmek için 0 212 256 60 00'ı arayabilirsiniz.

Paylaş

Facebookta Paylaş Tweetle