E-ticaret Sitelerinde Ürün Açıklamaları Nasıl Yazılmalıdır E-ticaret Sitelerinde Ürün Açıklamaları Nasıl Yazılmalıdır

Elektronik ticaret sitelerinde yapılan bütün çalışmalar ürünü daha iyi bir şekilde tanıtabilmek ve satışları arttırabilmek içindir. Reklamlardan, arama motorlarından, sosyal medyadan ve yapılan diğer stratejik çalışmalar ile birlikte siteye trafik sağlanır. İşte siteye sağlanan bu trafiği satışa yönlendirebilmek için ürüne girilecek olan görsellerin, açıklamaların ve detayların önemi oldukça büyüktür. Bir e-ticaret sitesinde gelen trafiğe göre satışlar nasıl arttırılabilir ?

sony vaio

ÜRÜN GÖRSELLERİNİ DİKKATLİ İÇİN

E-ticaret sitelerinde müşteriler ürünleri fiziksel olarak göremezler ve ürüne temas edemezler. Sadece sizin siteye koymuş olduğunuz görseller sayesinde ürün hakkında fikir sahibi olurlar. Yani ürünü görsel olarak müşteriye aktaran fotoğrafların satışlara etkisi oldukça fazladır. Fotoğraflarınız ne kadar kaliteli olursa müşteriye ürünü o kadar iyi tanıtacaktır. Eğer imkanınız var ise profesyonel bir makine ile birlikte ürünlerin fotoğraflarını çekerek siteye yüklemenizde fayda bulunmaktadır.

ÜRÜN AÇIKLAMALARINA DİKKAT EDİN

Ürün açıklamalarını girerken dikkat edilmesi geren iki tane konu bulunmaktadır. Bunlardan ilki girilecek ürünün doğal ve organik olmasıdır. Eğer ürününüzle ilgili aynı açıklama diğer sitelerde mevcut ise bu ürün arama motorlarında çıkmayabilir. Çünkü özellikle Google olmak üzere bir çok arama motoru sitelere kopya içerik girilmesini istememektedir. Kendi tecrübeleriniz ile ürünün açıklamasını yazmanız arama motorlarından gelecek olan kullanıcı sayısını arttıracak ve bu sayede satışlarınızda da gözle görülür bir artış yaşanacaktır.

İkincil önemli olan konu ise müşteriyi kendi yerinize koyabilmenizdir. Yerel mağazanızda gösterdiğiniz tecrübeyi ürün açıklamaları ile müşteriye aktarabilmeniz gerekmektedir. Yazdığınız ürün açıklamasını okuyan tüketici o ürünü hayal edebilmelidir.

ANAHTAR KELİMELERİ ÜRÜN AÇIKLAMSINDA YER ALMASINI SAĞLAYIN

Bu konuyu bir örnekle açıklamak daha mantıklı olacaktır. İnternetten bilgisayar satmak isteyen bir firma olduğunuzu ve şu anda içerik gireceğiniz ürünün markasının Sony Vaio olduğunu düşünelim. Ürün başlığında bu kelime mutlaka geçecektir. Sony Vaio kelimesini aynı zamanda yazacağınız içerikte birkaç sefer geçirmeye çalışın. E-ticaret yazılımlarınızda size özel olarak sunulmuş olan arama motoru optimizasyonu eklentiniz var ise açıklama ve kelimeler kısmında da bu Sony Vaio kelimesini eklemeyi unutmayın. Bunu yaparak satmak istediğiniz ürünün arama motorları tarafından daha sağlıklı anlaşılmasını sağlayacaktır.

Neticaret e-ticaret paketleri ile birlikte sizlere özel olarak eğitimler verilmektedir. Bu eğitimlerde ürün açıklamalarını girerken satışa yönelik stratejiler sizler ile paylaşılmakta ve ürün açıklaması girerken nelere dikkat etmeniz gerektiği 12 yılın vermiş olduğu tecrübe ile anlatılmaktadır. Neticaret e-ticaret paketlerini online olarak test etmek isterseniz, hemen sayfanın sağ üst kısmında bulunan ücretsiz demo talebi alnına tıklayabilirsiniz.

Paylaş

Facebookta Paylaş Tweetle