E-ticaret Sitenizde Blog,Haber Sayfasının Olmasının Önemi E-ticaret Sitenizde Blog,Haber Sayfasının Olmasının Önemi

Her geçen gün e-ticaret sektöründe rekabet daha da fazla artıyor. Rekabatin bu denli artması özellikle arama motorlarında daha üst sıralarda yer almanın zorluğunu da arttırmaya başlıyor. Daha önce arama motoru optimizasyonu hakkında detaylı bilgiler ile sizleri bilgilendirmeye çalışmıştık. Bu yazımızda ise e-ticaret siteleri için açılan blog yahut haber sayfalarının SEO açısından ne kadar faydalı olacağından bahsedeceğiz ve aynı zamanda neler yapılırsa bu sayfaların siteniz için daha faydalı olacağınız sizlere aktarmaya çalışacağız.

blogE-TİCARET SİTELERİNDE BLOG SAYFALARININ ÖNEMİ

Arama motorları özellikle google bir sitenin güncel tutulmasına çok önem vermektedir. E-ticaret site sahiplerinin sitelerine ekleyecekleri ürünler kısıtlıdır. İlk aylarda yoğun bir içerik siteye girilmektedir. Ancak zaman geçtikçe sisteme içerik girilmemekte ve malesef site güncel tutulamamaktadır. Birden siteye arama motorlarından gelen kullanıcı sayısı azalmaya başlar. Bunun önüne geçebilmek için en etkili yöntem ise sitenizi  güncel tutabileceğiniz bir blog ya da haber sayfası açmaktır.

Haber sayfanızda siteniz ile ilgili yaptığınız değişikliklerden, güncel olarak sattığınız ürünler ile ilgili haberlerden, ürünlerinizin karşılaştırmalarından kısacası sitenize ürünlerinizle ilgili kullanıcı çekebileceğiniz her türlü içeriği girebilirsiniz. Peki blog yahut haber sayfası açarak sitenizi nasıl güncel tutabilirsiniz ?

BLOG | HABER YAZILARI İLE SİTEYİ GÜNCEL TUTMAK

1.) Ürünlerinizi Tanıtın: Sitenize ürün eklerken açıklamalar girersiniz. Bu açıklamaları kendi yorumunuzla değiştirerek blog sayfanıza ekleyebilirsiniz. Bu sayede aynı ürünü iki farklı mecrada tanıtabilir ve arama motorlarından iki farklı yol ile kullanıcı sağlayabilirsiniz.

2.) Ürün Haberlerini Takip Edin: Sitenizde satmata olduğunuz ürünler hakkında yabancı ya da yerli haber sitelerinde mutlaka tanıtımlar ya da yeni haberler yayınlanmaktadır. Bu haberleri takip edin. İlgi çekebilecek olanları sitenize özgün bir şekilde ekleyin. Özgün içerik kendi yorumunuz kattığınız ve sadece size ait olan içeriklere verilen isimdir.

3.) Ürünler Hakkında Fikirlerinizi Yazın: Ürünlerinizi karşılaştırabilirsiniz. Hangi ürün hangi özelliğe sahip, ürünler arasındaki farklar neler kurumsal bir dille anlatmaya çalışın. 

4.) Yorumlara İzin Verin: Sitenize eklediğiniz içeriklerin altında mutlaka yorum alanı olsun. Bu yorum alanından müşterilerinize ya da sitenize girecek olanların yorum eklemelerine izin verin. Ve bu yorumlara mutlaka cevap verin.

Kısacası sahip olduğunuz bütün ürünler hakkında bilgilendirmeler yaparak sitenizi güncel tutun. Bunu yaptığınız taktirde organik hitleriniz zamanla artacak ve buna paralel olarak ürün satışlarınızda da artışlar gözlenecektir. Blog sayfanıza gelen potansiyel müşterilerini aynı zamanda ürünlerinizi merak edecek ve anasayfanızı ziyaret edecektir. Genel olarak bu işlem meralk edilerek yapılmaktadır. Ancak sizler bunu blog yazılarınıza kendi ürünlerinizin reklamlarını yaparak da sağlayabilirsiniz.

Neticaret e-ticaret paketleri ile özel olarak hazırlanmış e-ticaret siteleri sayesinde kendinize özgü blog sayfalarınızı ya da haber bültenlerinizi oluşturabilirsiniz. Neticaret e-ticaret yazılımlarını inceleyebilmek için ücretsiz demo talebinde bulanabilirsiniz. 

Paylaş

Facebookta Paylaş Tweetle